Tuesday, April 22

- 我真的后悔 -

A song compose by me. The melody is there, however, it would not be nice without any music. Maybe would get that done in future.

Composer: Kenny
Title: 我真的后悔

现在的心情很低落
想着以前第一次和你相遇
让我对你有深刻的影响
在我脑海里

和你一起相处的日子
是多么的开心
分手以后
是否能象曾经一样
真的不可能(woo woo~)

我真的后悔 好后悔
没有好好的珍惜你
你对我的好和温柔
是我从没感觉到 多么真实

我真的后悔 好后悔
没有好好的珍惜你
自从分手的那天
就后悔难过到今日
Copyrighted © 2008