Wednesday, July 4

- 妈妈 -

那年还没长大
常常让你牵挂
是我不好你担心了吧
懵懂很不听话
也曾顶嘴吵架
我的脾气你没办法
你一个人沉默撑着家
任岁月在你额头刻划
你说爱是唯一的解答
那皱纹是代价斑白的发
是惩罚妈妈辛苦为家
你别再让泪流下
我会照顾这个家
亲爱的妈妈
休息你辛苦了
我知道你累
现在换我来背
我一定不让你后悔
我让未来很美
亲爱的妈妈
请别再流下眼泪

Love this song once I heard it that time, felt that this song is damn nice with nice tunes and meaningful lyrics.. Loads of unhappy things happened in my family but I believe we would be able to pull through with god grace.. Hope I could be able to apply the song and take care of my family in future.